????

De är stora frågetecken nu om hur de kommer att se ut för mig och boende. Jag undrar jag om jag kommer att kunna ha råd att betala skolan och även ha en lägenhet att betala hyra på i Örebro ? Jag hoppas de ! Hur faan ska jag annars junna göra ? Och i morgon då ? Kommer jag att kunna åka till skolan då ? Jag har ju7 inte att jävla öre ? Bussen  kostar ju minst 70 spänn hem. Visst de kanske inte låter mycket men när man inte har en ändå krona så är de de ! De fanns en dusch i allafall vilket är ett stort PLUS men att de bara va en kyl med ett minimalt frysfack vart ju ännu ett probelm, ååååh jag orkar inte faan de känns som att jag skiter i de här snart. Nej då de gör jag inte men faan att de ska va såna jävla  frågetecken helatiden. Jaja nu ska jag snart äta, korvstroganoff blire med ris själv klart vegetarisk, men innan de ska jag kolla www.aftonbladet.se håller ju på att kolla på rättegången mot Mats Alm. Skriver mer sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0