Förflyttat inlägg

Pengar !!!  Publicerat fredag 29 januari 2010 17:10
Blogg alexandraortegren :Så länge jag andas hoppas jag., Pengar !!!

Faaan jag har fått studiebidrag hahaha sjukt ju !! Haha men ra för att nu kan jag ta mig en tripp ut i stan med Emmelie :P Pratade med pappa nyss han ska ta Liva när jag är ute men jag måste köpa Woltaren till han för att han har varit hos tandläkaren och dragit ut en tand :/ Jaja men de va ju bra att han tog sig i väg i stället för att han skulle sitta och ha ont för att de va ju de han hade innan, men det kostar ju en förmögenhet att gå till tandläkaren om man är lver 20. Men men nu ska jag ta mig i väg till ica maxi och handla en påse med hundmat till min lilla underbara vovve :D Hon ska få 14kg Doggy prenium eller vad de heter. Jag undrar vart de bär av i kväll men förhoppningsvis så blire kul i allafall har ju leg nu hahah !! Har faan inte haft de på flrea månader ! Men men det kommer nog att bli en toppen kväll hoppas jag Undra bara vad jag ska ha på mig ? kanske blire en klänning elelr nått Hmm jag vet inte men va faan nu måste jag röra på mig kan ju inte sitta här och skriva heladagen inte hahaha Jaja men ni får ha de så kul jag kommer och uppdaterar mig senare och förhoppningsvis med en massa roliga bilder Pussss på er så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0