Förflyttat inlägg

Mätt :)  Publicerat fredag 29 januari 2010 15:55
Blogg alexandraortegren :Så länge jag andas hoppas jag., Mätt :)

Såå då va man mätt då Jag kanske åt 6-7 pankakor eller nått gott som bara den va de. Jag va men Angelica och handlade för några dagar sen å då testade jag ett nytt flytande margarin de va milda men de va med mindre fett och vitaminer och skit så varför inte testa Ja kan bara säga att de vart hur gott som helst att steka i pannkakorna vart jätte frassiga och goda så ska fortsätta att köpa de tror jag om jag inte hittar nått bättre. En sak till som är bra med de är ju att jag ska ju försöka gå ner lite i vikt nu till jag fyller så jag kan få på mig min nya aldrig andvändna klänning ! JAja men hoppas att ni oxå åt nått riktigt gott ;P Men nu ska jag ut med Liva. Hörs sen ! Puuusssss<3<3   (Den gröna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0