Förflyttat inlägg

Hej igen !  Publicerat lördag 30 januari 2010 13:43
Blogg alexandraortegren :Så länge jag andas hoppas jag., Hej igen !

Nu sitter jag här igen och ska skriva faan de känns som att att jag inte gör nått annat än att bloggar eller så har jag bara myckt att prata om hmm ? Jaja men som sakt sitter fortfarande och pratar med Sofia min lilla kompis i från Mjölby (höll på att skriva Mjällby) hahaha , men va faan hur ska jag göra sitter och funderar på om jag ska ringa eller skita i de ? Jag vill ju men va faan !? Varför ska jag göra de för igentligen de är ju bättre att prata när man ses . Men va faan man ska se vad man förlorar ;) Och som sakt de kommer * att göra med ! Åhh hatar vissa saker men skitsamma nu är de plugga som gäller och ingen ska få komma i min väg hahahhhahaha ! Snart kommer hon Alexandra top advokaten !!!! Eler så kanske jag blir nått annat först men till slut ska ni se ! Om jag vill kan jag och ni med !!!!!! Men nu ska jag nog ta mig nått mer att äta är hungrig :/ Faaaaan jag vill ju till Mjölby ! Men hur ? Kan ju inte bara glida i väg sådär utanvidare med jycken och allt !? HAHAHHAHA !! Men kanske ska ta en tripp ner till Maxi sen vi får se har ju lite ångest . Ah jo det hjälper ju mot ågren en promenad till Maxi haha får nog snarare mer av de har ju lixom inte en spänn jag kan spendera på skit hahaha Jaja men vi hörs sen Pussss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0