Förflyttat inlägg

Mjölby/SOFIA JAAAAAA !!!  Publicerat fredag 12 februari 2010 17:23

DÅ sitter man på tåget då, kondoktören kom nyss och jag höll på att bli avslängd PINSAMT Haha trodde inte att jag hade pengar på mig vilket jag igentligen inte har för att dom ska jag ha när jag fyller :S Men men man måste ju betala för sig och eftersom att de inte gick men faktura så fick de bli så, visst de va bara 120 kr och så ska jag få mina hundra kr av Sofia när jag kommer fram som hon va skylldig mig Men dom kommer väl att ryka lika snabbt dom jag känner mig själv rätt hahah :P Jag hoppas att de kommer att bli lyckat nu när jag kommer för den sista tiden har ju inte direkt varit den bästa men livet går ju vidare ändå både med och utan även om de inte alltid blir som man tänkt sig. Förmodligen eller jag hoppas i allafall och jag vill och de är ju viljan som har den stora makten i de hela. För att vill man inte så går ju inget ! Jo så är de faktiskt, jag menar att va faan skulle man klara av att göra om man inte ville nått visst de finns saker som man måste för att livet ska fungera och för att vardagen ska rulla på men om man absolut inte haft en jävla ork eller vilja så tror jag inte att de skulle funka. Ja menar varför ska jag gräva min egen grav pågrund utav någon annan jag liver ju förmin egen skull och för dom som älskar mig och tar mig för den jag är ingen annan duger jag inte så kan dom dra ! De finns en del saker här i livet som man blir ledsen för och saker man absolut inte skulle vilja vara med om fast som händer ändå, allt kanske man inte kan göra nånting åt men jag tror att många av dom sakerna kan man nog faktiskt se till så de inte händer om man bara inte är så jävla inpulsiv utan kanske tänkte lite mer långsicktigt och inte bara för stunden vad som känns bra just då. Man måste tänka på vad som kommer gynna än i slut ändan vilket jag har lärt mig att börja göra och jag har även lärt mig att saker som hänt kommer inte att bli ogjorda och att vissa saker kanske man kommer att ångra kanske inte hela livet men länge och lkanske till och med hela livet för att de vet man aldrig. De man därimot förhoppningsvis vet när vissa saker hänt och när man vet hur man mådde efter att ha gjort de som i slut ändan kanske inte va så bra vet man i allafall jag vad jag aldrig ska göra om. Som sakt de som hände de hände men va de de som gjorde agtt de blev som de blev ? Jag är tveksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0