Förflyttat inlägg

Äntligen ",  Publicerat fredag 29 januari 2010 12:13

Hej på er ! Ja äntligen har man ju kommit i gång , förhoppnings vis i allafall :P Jag kan inte fatta hur jag kan vara så jävla trött har ju faan inte sovit mindre än vad jag brukar och inte tränat mer än vad jag brukar hmm , men men., Idag har jag varit med min Angelica lite på hinndersmässan och sen va vi och käkade. Sen när jag kom hem gick jag ut med vovven :P Så att hon fick springa av sig lite I morse vart jag så glad Jag fick ett sms från polisen där de stod att jag hade fått mitt ID/Pass och de skummaste är att jag fixa de i måndags hahah Jaja men det är ju bra att staten eller v ad de nu är kan vara lite snabba i bland Efter de gick jag till banken och så satte dom in dom där 400kr till mig eftersom att jag hade ett ungdomserbjudande :P Jag har med tagit reda på vad de va för ett bankomat kort jag ändrat till och de va me toppen eftersom att de va ett maistro världsnaturkort så varje gång jag andvänder kortet till att betala med så ger jag världsnaturfonden 50öre vilket kanske inte är så mycket men i längden är de ju de och de känns bra att dom 50 örena går till nått vettigt :P Jaja men nu ska jag sova tänkte jag men vi höres i morgon :P PusssPusss <3

Blogg alexandraortegren :Så länge jag andas hoppas jag., Äntligen ', 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0