Förflyttat inlägg

13.02  Publicerat fredag 05 februari 2010 13:47

Hej nu sitter jag bara här och i princip väntar på att gå till bussen som går 13.02 , Jag har ett möte på stan som jag bara inte får missa ! STORT UTROPSTÄCKEN !! Sen efter de blir de nog träning eller de BLIR träning med andra ord Amanda ringde nyss och bad om ursäckt för den LILLA incedenssen som va för ett par dagar sedan. Uppskattar när människor ber om ursäckt tycker att de är starkt gjort att kunna stå för sina fel och misstag för att de gör vi alla kanske ionte jämt eller ofta med de händer och även fast att de inte är med någon mening Men vi bestämde i allafall att vi skulle ses sen och att hon skulle kolla om de va någon som kunnde gå till bolaget medan jag trimma kroppen HeHe ! Jaja men som sakt undra vad man ska göra medan man sitter och väntar på bussen ? Tänkte först diska men vart inte så eller jo lite men får väl se om de blir mer när jag kommer hem, de tror jag i allafall . Som de såg ut hemma oss mig nu innan jag och min underbara mormor tog tag i storstädningen så får de faan aldrig se ut igen ÄKLIGT ! Men de kan ju bli så i bland om de vart en massa andra saker man bara har varit tvungen att gör hahaa . Jaja Men nu ska jag iu allafall försöka att hänga upp tvätten och sen gå till bussen, men ha de bra så länge så hörs vi sen. PussssPusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0