Förflyttat inlägg

Som sakt !  Publicerat måndag 01 februari 2010 14:04
Blogg alexandraortegren :Så länge jag andas hoppas jag., Som sakt !

Joo nu är de ju så att de är träning på schemat och i morgon är de storstädning med mormor :P hon ska hjäloa mig att sortera bort en massa skit som hon sen kanske ska lämna till någon insamling :D Men i dag har hon precis varit här och vi har fikat lite hon hade bullar med sig Öbo har varit här med och kollar spisen Faan jag vill ha nytt alltihop faan de ser ju så tattigt ut. ! Men nu ska jag i allafall göra mig lite mat, linsgryta blire nyttigt när man är vegetarian mycket vitaminer och lite kolhydrater och fett . Nu jäklar blire att hålla hårt på dieten om jag ska komma i min klänning till födelsedagen och plus mycket träning ! Inge mer feströkning eller fest för min del nu på ett tag ! Jag saknar en viss person så sjukt mycket så jag håller på att dö ! Mwn jag hoppas att vi kommer att ses snart ! För att jag älskar honom så grymt jävla mycket även om det kanske inte är så bra mellan oss så är han mitt allt och jag vill inget hellrde än att de ska bli bra ! Ska jobba på de i allafall men det krävs ju en del men kämpar för de i allafall ! Jaja men nu ska jag värma på linsgrytan jag fick av mormor och sedan koka lite potatis och medan den kokar ska jag gå en sväng men min lilla Liva ! PusssPuss <3    (Denna bild kom fram när jag sökte på linsgryta med potatis hahahhaa kul efter som att Liva med är en rottis haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0