Förflyttat inlägg

Varmakoppen !  Publicerat söndag 14 februari 2010 22:38
Blogg alexandraortegren :Så länge jag andas hoppas jag., Varmakoppen !

Hej jag tror att jag har blivit varmakoppen/Sopp tokig nu men de kan ju vara för att de är så kyligt ute me Jag har hämtat min lilla Liva nu jag har saknat henne som faan och jag tror att hon saknat mig med Jag har ännu inte fått veta vem de va som ställde den finna presenten utenför min dörr hmm ? Asso jag vet ju vem jag vill att de ska var med de tror jag ju knappast men men va faan det kommer väl fram så småning om eller inte HAHAH . Är ganska trött nu så jag hoppas på att få gå och sova snart och mysa med min lilla voffsing Saknat henne jätte mycket så de är jätte skönt att hon äntligen är hemma nu Men jag glömde att ge pappa dom där fläsksvålarna som jag köpte med för en tia i Mjölby på Netto som vi inte har här i Örebro. Men men nu ska jag sova och jag hoppas att i mprgon när jag uppdaterar så vet jag vem de va som ställt den finna vasen utanför min dörr God natt sov så gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0