Förflyttat inlägg

Alla hjärtans dag  Publicerat söndag 14 februari 2010 11:19
Blogg alexandraortegren :Så länge jag andas hoppas jag., Alla hjärtans dag

Hej i dag är man kvar hos Sofia då men ska hem sen I natt vart man störd av att telefonen ringde som faan och de va en FULL Mattias som ringde haha Jaja men sågd gjorde vi inte . Men men i dag ska jag hem så får se vad man ska göra när man kommer hem då ?! Ska i allafall hämta min lilla vovve faan vad jag saknar henne min lilla puppa Jaja men  nu ska sofa sola så vi ska till Lyndbybadet Jajaj men vi höres sen när jag sitter på tåget eller nått :P piz


Kommentarer
Postat av: emma

Hej! har du någon gång varit inne på min blogg?

Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa mig via bloglovin? eller så kan vi följa varandra

jag designar också bloggar!



Om du vill ha en design? kolla min sida under fliken design längst upp



Kram !

2010-04-05 @ 20:02:26
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. Jag kollade din blogg lite snabbt nu och ska kolla närmare på den sen. Vad är bloglovin ? :D

2010-04-05 @ 20:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0