Förflyttat inlägg

Ny mobil snart :)  Publicerat måndag 22 februari 2010 23:06

Du ska man köpa en ny mobil snart igen då Men men inte förssen om typ en vecka eller nått den har ju inte kommit ut på marknaden än , men snart så om det inte bli den blir de en Satio Jaja men faan inte dag har jag pluggat en massa matte och sen varit hos mormor och planerat min födelsedag, släckten kommer ju och firar mig på fredag och mormor och morfar och pappa kommer på onsdag Sen senare på kvället eller ja eftermiddagen kommer ju Lisa och Angelica sen ska vi dra till systemet och handla lite gooooood dricka senare blir de vidare efter lite förfestande så ska vi till Strömpis för modligen Jaja men jag hoppas att de kommer att bli hur kul som hellst men hoppas man inte på så mycket eller förväntar man sig inte så mycket så kanske de blir roligare så ska väl inte ha så stora förväntningar för att slippa bli besviken :P Jaja men va har man gjort mer i dag då ? Joo jag skulle ju igentligen till skolan men de blev inställt eftersom att vädret är som de är och de va ju skit tråkigt tycker jag eftersom att jag hade verkligen sätt fram emot att komma dit och träffa alla som de igentligen va planerat. Hmm asso jag har en massa funderingar i huvet men vet inte riktigt om jag vill skriva om dom här. Jag ska i allafall upp tidigt i morgon och gå till läkaren :/ Men det är LUUUUUUUUUUUGNT :D Jaja men nu ska jag försöka att sova lite ska lixom vara där 08.15 :S så lär ju gå och lura lite nu :D Men men vi höres i morgon så kanske jag kan berätta om de va något allvarligt fel på mig med ;) PussPusss hörs i morgon god natt ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0