Förflyttat inlägg

Frågetecken  Publicerat tisdag 16 februari 2010 20:42

Hur kan jag låtit mig själv falla så djupt ? Varför värdesätter jag mig inte mer för. Jag har mycket jag vill få sakt men inte mycket säger jag han fick mig att rasa när jag va som starkast jag hade byggt upp en mur som skulle skydda mig från att bli sårad den va av sten man alla byggstenar va inte på rätt plats för att du fick den att rasa. Jag ber för att de som händer inte ska vara på riktigt men mina böner hjälper inte dom får mig bara att släppa allt och inte våga tro igen. Du fanns för mig men inte när jag behövde de som mest. Jag skrämmde bort dig och du mig men jag vill inte förlora dig. Vill inte förlora mot kärleken men hur ska man spela för att vinna ? Finns de spelregler ? Vart är dom i såfall och hur ska jag följa dom för att inte förlora. De finns så mycket vackert på jorden men mina ögon har fått sett sitt, Jag dras till de onda de elaka de som svider men varför ? Finns de en menning med de ? Kan man leva så finns de en menning med de ? Varför fick jag en plats om jag inte kan få vara lycklig och få vara med den jag älskar. Finns de nån kärlek för mig, jag fattar ingenting varför jag är där jag är de ändå jag fattar är att du inte finns hos mig längre även om jag vill. Jag säger elaka saker för att de är lättare att hata än att älska jag gör som jag gör för att jag vill glömma hur smärta känns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0