Förflyttat inlägg

20  Publicerat lördag 27 februari 2010 19:39

Asså allt känns så skummt , de känns inte rätt. Men hur kommer de att sluta ?Kanske som jag vill och kanske inte som jag vill, men jag vet vad jag vill ! De känns så vackert men de är fult jag lyssnar på när d u lova men jag vet att du inte kommer att hålla de och jag vet att du vet att du kommer att såra mig. Vad är de som får mig att vara kvar i nått som jag borde ha lämnat ? Jag ställer frågor till mig själv som är omöjliaga för mig att svara på men jag vet hur jag ska göra för att finna de jag vill eller tror jag bara att jag vet ? Vad vet jag igentligen ? Vet jag nått ? Eller vet jag för mycket ? Mer än vad du vet ? Eller så vet du att jag vet men vill inte att jag ska veta, för att du kanske inte kan skilja på vart du vill att jag ska vara eller om jag bara ska vara där jag är. Du kanske inte kan skilja på känslorna eller så vet du vad du vill. De känns olustigt men de kanske är de de ska ? Jag vet inte mer än vad jag vet men de kan ju lika gärna vara nått jag tror eller känner, jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0