Förflyttat inlägg

HUNGRIG !!  Publicerat fredag 29 januari 2010 14:32
Blogg alexandraortegren :Så länge jag andas hoppas jag., HUNGRIG !!

Nu är jag hungrig ! Jag undrar vad har har hemma som kan vara gott ? Hmm jag tänkte på pannkakor men va faan då måste va ju ha en massa socker på och de är ju inte så nytigt direkt ;D Men va faan de är ju fredag   Föresten va händet i kväll ? Hmm själv ska jag nog bara vara hemma tänkte jag , eller jag ska nog en sväng till gymmet måste stå lite på crossen tänkte jag Men innan de så blire lite mat och sen gå en promenad med Liva Jag hoppas att jag får mitt väntande samtal i dag eller i allafall sms så får vi ju se om mina planer blir som förväntat ;) Jaja men nu ska jag väl fortsätta med mitt Joo Föresten glömde att skriva de men han från glasmästeriet va här och kollade på mitt fönster bara trodde att dom skulle byta med men de kommer dom att göra efter att dom beställt hem en ny ruta och de kommer nog att ta ca 14 dagar sa han Jaja men vi hörs sen PusssPusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0