Förflyttat inlägg

Hundmat !  Publicerat lördag 30 januari 2010 12:24
Blogg alexandraortegren :Så länge jag andas hoppas jag., Hundmat !

De vart ingen Doggy prenium de vart Doggy valpfoder och en Ica valpfoder för att jag tycker att bitarna är så söta Hahaha nej men jag har inte haft så mycket pengar så de blev de plus att jag hade lite mat hemma med :D:D Men i allafall i går va de en ja inte toppen men bra kväll ! Jag va med Emmelie på först Liquid och sen Frimis , jag har inte varit på frimis på typ ett halv år kanske så de va kul att äntligen komma in i allafall ! Haha jaja men nu sitter jag och pratar men Sofia :D Kul juuuuuuuuul !! Jaja men va ska man hitta på i dag då ? Kanske ska ringa den där skitstöveln sen , eller jag vet inte :/ Jaja men i allafall i går va de typ kul men inte jätte skojit att komma in i allafall och slippa skämma ut sig för att man inte har ett jävla leg. Haha jo en kul grej hände Emmelie har ju beställt ett pass eftersom att hon ska till Riga med Angelica, men de roliga är att hon redan hade ett men som hon inte visste HAHAHHAHAHAHAH 400 åt helvete ! Jaja men nu ska jag fortsätta att prata med Sofia .  Så nu har vovven min fått sig lite mat ! Pussssspusss hörs sen ! <3    Min Liva på bilden när hon va 2 veckor {#}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0