God morgon !

Hej då har man nyss vaknat ! Håller på och plockar lite här hemma och ska vid 11.00 på en lägenhets visning :D Jag hoppas verkligen att den är fin och att de finns en DUSCH ! jag undrar om jag kanks eska gå ut och ta nåtgt att åta , jag är inte hungrig med faan behöver ju få nått i magen så mitt de här lilla små illamåendet försvinner. Jag måste köpa en till tvättkorg eller börja tvätta lite oftare, men jag tror att om det skulle vara så att jag skaulle skita i att köpa en ny eller en till tvätt korg då skulleju tvätta vara de ända jag gjorde om dagarna. Jaja men nu ska jag väl sätta på mig en tröja och fortsätta med att städa inge kul men jag måste. Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0