Hmm ,

Jag fattar inte varför man inte kan se vilka som besökt m in sida, är de någon som vet de ? Vad jag har hittat så är du ju bara statestik men inte vilka. Jag ska åka och träna sen och hoppas att Angelica kommer med :D Idag blir de att satsa på armar och mage i think eller jag kanske kommer att köra ett redigt ben pass eller nått med får se. Just nu är jag väldigt peppad på att komma i väg men jag vill att min mobil ska bli laddad först så att jag kan lyssna på musik annars typ suger de ju eller  nää men de är faan så mycket bättre med de man får nån annan typ av energi och man blir taggad på ett annat sett men DUNK musik :D Jaja men nu ska jag väl kolla vidare på datorn och sen dra i väg på min träning ska kolla buss oxå innan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0