Kollar bloggdesign :D

Just nu sitter jag och letar bloggdesign (gratis) i allafall tillvidare , jag menar de kan ju vara så att de finns nån fin så varför inte ?:) Jaja börjar bli väldigt trött nu men ska väl försöka att fixa klart de här först innan jag sover :) Ja undrar ja hur lägenheten kommer att vara om den kommer att vara nått för mig ? HOPPAS :D ska ju kolla på den som vi är osäkra på om de finns en dusch i och vi ska ju även kolla om de finns kyl och frys . För att jag menar jag kan ju faan inte bo utan de , de känns ju lite konstigt ! Jaja men nu ska jag kolla om de laddat klart . Som sakt min dator/internet är ju väldigt SEGT om man säger så. Hörs snart HEJ ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0