Rättegången

Sitter nu fortfarande och läser om rättegången mot Mats Alm på www.aftonbladet.se faan vet inte vad jag ska tro jag tror att han är skylidig men jag vill veta vad som hände henne hur hon dog. Jaja ska fortsätta att läsa snart. Faan de intresserar mig att läsa sånt här men de är ju själv klart inte kul att de händer. Jag vill bli advokat och jag vet att jag skulle vara en bra också jag skulle ju inte ge mig i första taget i allafall de är ju helt klart. Jag har ju mina små tankar om tillexempel dubbelmorden som va i Växjö för nån dag sen, jag tycker att de på minner lite mycket om Lisbett Zallander eller hur de nu stavas men i allafall i män som hatar kvinnor. Visst skilnader finns Lisbette mördade ju inte sina offer de va de ju andra som gjorde men hon gjorde ju andra saker som stämmer in rätt bra tillexempel så sa hon inte ett skit till polisen i förhören försen de va dax för rättegång och samma med den 34åringa kvinna som nu sitter förmodligen häktad hon har ju inte heller sakt nått hitentills men vi får se hur de går, klart är ju de att en människa som dödar en annan kan ju inte må bra eller så måste den personen vara väldigt sjuk. En sak till föresten, jag håller ju på att sluta röka och tänker ta en sak i teget så jag har inte försökt att lägga av med kaffet men kan kommer lägga ner de ändå för att jag tror inte att jag tycker om de längre HAHAHA ;D Hörs sen ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0