De är konstigt att saker som hände för ...

De är konstigt att saker som hände för över ett år sen kan springa i fatt en och börja plåga nu. Dom saker jag trodde jag hade kommit över hade jag bara sjutit åt sidan, verkligheten och att bearbetning är nått så jävla viktigt är något man ofta glömmer för att man tror att man är så stark och pressen utifrån som säger att man måste vara de för de som händer just mig bara är en liten bagatell för skit sak och att de finns många andra som varit med om värre så varför gå och elta min skit ? Jag vet att jag är viktig men vad kan jag göra åt saker som sedan skett jag kan inte göra dom o gjorde och jag kan inte spola tillbaka tiden , men en sak kan jag säga och lova ut i från min erfaren het . Du är viktig och saker ur din erfaren het är viktiga och alla mår dåligt av olika jobbiga saker ingen kan säga att dom har de sämre eller att de du vart med om är en skit sak , allt är vart att bearbetas du värd allt, du är värd att få bearbeta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0