Diet dag 1 och i dag , dag 2 .

Eller jag vet inte om jag ska kalla de för en diet men jag ska inte äta annan än frukt och flyttande saker efter 5 och jag ska undvika saker som chips och godis hela tiden på helgerna får jag äta popcorn men inget annat. Ja det kanske inte låter som någon som ska va något problem direkt men de kan jag säga att de är de inte heller HAHA skoja för de är jobbigt som faan , man vill man vara fin får man lida pin elelr ja ska kanske inte hålla på med de här jämnt men för hoppningsvis en månad de är de jag sattsar på i alla fall men jag tar en dag i taget :D 


Men i går i alla fall så va de min första dag och den gick bra bara de att jag la mig hungrig som faan och fick nog faan inte mer än 2 timmar sömn i natt för att jag inte kunde sova och jag tror att de kan ha berott på att jag la mig hungrig. Själv klart ingår de träning i min lilla diet med :D  Så i går va jag på gymmet 2.5 timmar de är alltid minst 30 min kondition och sen varje tis torsdag är de över kropp som gäller och de resterande dagarna är de under kropp som gäller så i dag har jag alltså tränat underkroppen. Jag kommer att gå in mer på hur mina pass ser ut sen men just nu har jag inte tid för att jag ska flytta möbler men men vi höres sen :D Puuuuuusssss ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0