God natt !

Nu blir till att gå och lägga sig måste faan upp tidigt i morgon . Vart ju inge städ i dag så tar jag de i morgon på norgonen så jag har dagen framför mig sen och kunna göra vad jag vill :)


Hmm ligger och kollar på en film på 4an kommer inte i håg vad den heter men typ Alfie eller nått , men i allafall han den killen måste vara sexmissbrukare HAHAH han knullar ju faan nya tjejer helatiden fast att han har fru ?! Aja coolt fattar bara inte vad de är som ska vara kul att kolla på när de ända han gör ät och knullar och pratar med sig själv .






Telefonen ringde nyss men palla faan inte svara ska ju sova nu :) Undra vad som händer i morgon efter städet ? Ut och sola kanske om de är fint väder eller jag vet inte Rebecca skulle väl komma vid 9 på morgonen :S Haha nä skoja de är lurre :D:D JAja men nu ska jag stänga av datorn ska bara säga en sak till www.kissies.se hon tycker jag va faan så mycket finare när hon va blond och o opererad , jag kanske är konstig med va faan hon såg ju mycket bättre ut då , naturligt är nog nästan alltid bäst :D Pusssss och god natt <3


Kommentarer
Postat av: therese-fes

GARDEROBSRENSNING!



Massvis av oanvända kläder från GUESS, Mango, Baby Phat, Ed Hardy, H&M, Gina Tricot, Adidas, Tiger of Sweden, Vero Moda, Bik Bok, Vila, BARCELONA, AUSTRALIEN, MALAYSIA och NEW YORK!



http://www.tradera.com/Vit-var-kappa-jacka-fran-MANGO-auktion_163301_112522781

2010-05-16 @ 12:09:21
URL: http://twitter.com/thereselindgren
Postat av: angelica

Det ser ut som jag är gravid !!!! ahhahaha ;)

2010-05-17 @ 16:20:56
Postat av: Jag

HAhaha nej de gör de inte hahah

2010-05-17 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0