Ja ha ja !

Mums då äter man de sista av chokladen som va kvar :) Hmm undra när Rebecca hade tänkt att komma ?

I dag har jag varit hos mormor en stor del av dagen men innan de bjöd Rebecca mig på en 15 minuters solning på va de nu hjeter med de liggen nära mig :D Mormor bjöd mig på macka och potatis gratäng MUMMS !  Gott som bara den va de :P

Ja men undra ja va man ska göra resten av dagen ? Bara vara hemme kanske :P Men i morgon då jävlar är de gym som gäller och då ska jag även upp ta min så kallade diet !

Jag måste gå ner i vikt eller ja lite i vikt med jag vill tappa mått , jag mätte ju mig när jag va hos mormor för ett tag sen och visst jag är ju absolut inte tjock men de skulle nju inte skada om jag deffa lite HAHA eller i allafall skippa och äta vissa saker. Grejen är ju den att jag vill bli personligtränare och jag tycker att man ska vara så nära perfekt som man kan komma när man är de så då strävar jag efter de. Asså då menar jag inte att jag ska bygga en jävla massa muskler och se ut som en man NEJ NEJ men jag vill ju deffenitivt vara muskelös men fortfarande se ut som en kvinna i kroppen :)




I kväll tänkte jag kolla på Mc fusk & Co på svt2 kl 20.00 , undrar om jag kommer att sluta äta de feter de här ? Nej faan de tror jag inte asså förmodligen handlar de ju om en specefik restaurang och inte om alla och förmodligen ligger den restaurangen sopm dom snackar om någonstans i Stockholm. Jaja jag tror i allafall inte att dekommer att påbverka så nått speciellt jag menar då hade jag nog faan slutat äta där förlänge sen om de vore för alla ryckten om allt från att dom säljer gamal mat till att dom tvättar toa sittsarna i samma disk som deras redskap när dom lagar maten ! Jag tror snarare att jag skulle sluta äta där av andra hälsoskäl än av att tv sprider en massa kanske sann men inte vet jag kanske falsk information om "osynliga" saker som inträffar på Mc donalds som att dom som är anställda ska ha jobbat gratis och en massa annat så då säger jag som så SKAFFA DIG EN UTBILDNING så slipper du bli utnyttjad som arbetskraft och kan jobba med de du vill istället för att jag antar att inte en jävel vill jobba på Mc donalds dom är bara för lata för att gå i skolan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0