POLKA

Hej hej , måste bara fråga har ni smackat den nya chokladen med polkagrisar i ? Den är i allafall suverän !! Undrar hur många kilo jag kommer gå upp nu efter att den har kommit hahah ?

Jaja va har jag gjort mer i dag förutom att ätit choklad och tjockat mig, jag har suttit vid datorn HAHHA :O Men varför har jag de för ? De är ju så jävla fint väder. Nä men istället för att gå ut och vara normal och sitta i solen så sitter jag framför min lilla vita dator och bara tjockar mig som om jag inte gjort annat i hela mit liv haha ! Men föresten de jag kollat efter på datorn förutom att kolla Anna Anka söker assistens så har jagletat efter en JÄVLA blogg design jag hittade massor men tro på faaan att jag inte hittade nån jag ville ha ! Okej nu har jag ju en som jag kan ha tills vidare i allafall men sen ska jag nog faan köpa en tror jag :D


Hmmm jag undrar om de är nått bra på tv i dag ? De är ju lördag så nått går de väl får jag hoppas. 

Å föresten jag har inga batterier till min tv dosa så jag kommer ju få springaupp och ner från sängen för att  byta kanal chiiips nej shit menade jag haha skoja ! Jaja men nu ska jag nog skaffa mig lite läsare tror jag men men vi kan ju höras sen om jag har tid med de här HAHAHA har ju ett hem som väntar på att få sig en liten rengöring !!! Puss Pusss :)                                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0