Tja :)

Nu har de varit en jätte bra dag tycker jag :) Det började med att jag vaknade med ont i helsen vilket inte va så bra och som jag inte hade hoppts på med efter de så vart jag bjuden på mat :D Kina mat på Ssigon å de va sååå gott :)

Efter lunchen i den varma solen åkte jag och Rebecca för att hämta en cykel till henne i Vivalla och sen körde hon mig till mormor mycket trevligt :D Jag uträtta några samtal där med :)

Jag funderar lite på vart pappa håller hus ? Han svara inte på moitt sms så jag får kolla om jag kanske kan ringa han i morgon för att jag tycker att de är sjukt skumt att han inte svarar :S Bara de inte hänt nått :/.


Nu ska jag i allafall kolla på svenska hollywood fruar på datorn tänkte jag och sen sova :) Och i morgon till frukost blir de nog ägg mackor för fy vad gott :D:D Mormors hemma gjorda stickebröd som vi kallar dom och i och försej så vet jag inte vad de heter egentligen inte men min bror kallade dom för de när han va liten för att han tyckte att dom stack i munnen bara för att de är krossade linfrön i dem.


Jag är faktiskt lite stolt över mig själv och Angelica i dag. Vi har hållt dieten :D I dag har jag ätit,

Frukosr: Lättfil med Crunchie (vet inte hur de stavas) med torckade äpplen och yoghurtflarn.

Lunch: Kinamat. Kykling wok med nudlar och grönsaker. Visst jag äter kyckling ibland men inte oftare än de eftersom att jag inte tycker om de så särskilt men i bland kan de som sakt vara gott.

De kanske ser väldigt lite ut och de är de men jag har även druckit en shacke och mitt kreatin i dag plus ca 2 mat skedar med äppel cidervinäger . Men men vill han vara fin får man lida pin :D


Jag har även fått 7 par strumpor av mormor i dag :D Men men nu ska jag sova och hoppas på tränin g i morgon annanrs kommer de bli ett lugnt pass pluss en promenad som de vart i dag :) God natt på er puss !



JAG SAKNAR MIN LIVA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0