Dagen.

Ja idag ? Jag skrev ju lite förut så att jag har jobbat är nog  alla med på. Men nu sitter jag hemma och tänkte skriva lite om hur de sett ut (förutom att jag jobbat).
Just nu sitter jag hemma i soffan och har precis ätit 9 finn crisps och lite chips, kanske inte är världens bästa kvällsmat när man redan sitter med lite kass mage, men gott va de iallafall.
Idag gick jag upp ca 11.05 och de är lite sent tycker jag, gillar inte riktigt de känns lixom som att man sover bort en stor del utav dagen, så imorgon ska jag försöka ta mig upp till iallafall senats 09.00.
Dagen motion ja den bestod av en promenad till jobbet och de är väll sisådär 5-7km så de tycker jag är bra, visst jag hade ju gärna hunnit med gymmet men men så kan de bli ibland när man måste prioritera andra viktiga saker ibland :-/
Imorgon fyller morfar år och då blir de att fira honom, mormor sa att jag skulle köpa en Paradis-ask åt han så då får de bli så :-) Förra året fick han ju oxå choklad så jag kanske är lite enformig men jag vet ju att han vill ha de så + att han har kvar av den han fick förra året så jag vet ju att han tar vara på presenterna han får. HAHA !
Jaja men nu ska jag kolla lite på FB som jag egentilgen inte gillar men tycker att de kan vara kul ibland för man har ju som sakt kompisar där som man inte längre har nån vidare kontakt med men en sak har jag lovat mig själv att med denna dator jag har nu (den nya) så ska jag inte kolla en massa snokande på onödigheter som jag inte behöver snoka på och så är de. Men hade bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0