Jobbar !

Ja då sitter man på jobbet och "jobbar". Nä men har rast nu. 
Jag skulle jobbar i krämaren idag men blev inringd när jag va hos en brukare.

"Maria- du har telefon, 
"Ja- okej?
"Hej de är Eva på kontoret kan du jobba i Mältaren när du slutat i krämaren?"
"Ja- va? , fan e hon dum tänkte jag, ska jag jobba natt med? Och jag slutar ju fan 22,
HAHA nä men då hade de blivit nått fel men att jag och Lotta hade bytit turer så jag fick hoppa över till Mältaren i stället och så fick Alija jobba för mig i Krämaren. HHAHA 

Jaja men nu ska jag dicka upp mitt kaffe och sen ut och jobba vidare. Jag har ju inte jobbt här sen i sommras men jag tycker att de går bra faktiskt. Lite krångligt med gatorna bara men annars går de helt OK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0