Det känns sjukt konstigt att di hittat en ...

Det känns sjukt konstigt att di hittat en annan och att du ser harmonisk och lycklig ut med henne. Ni går på stan tillsammans en lördag eftermiddag och håller varandra i handen. Jag visste inte hur jag skulle betee mig när jag såg er, höll på att bryta ihop. Det ser konstigt ut och se de så men är han lycklig med de då så är de så. Han har sorterat bort mig. Jag finns inte i hans liv längre jag har nog inte heller varit den där delen som jag trott. Trodde verkligen att han tyckte om mig. Men det gjorde han inte. Jag är en liten liten del av livet han inte kommer att komma ihåg. Han har blåst bort mig från de som jag trodde var nått att bygga ihop nått utav. Kan inte förklara hur jag känner mig. Men jag känns halv på nått sett, känns som jag gett mig till någon som kastat bort mig, någon som bara tagit och tagit men aldrig varit seriös och gett nått tillbaka. Varför sa han inget för. Han kunde väll åtmindstånde bett mig dra åt helvete för de hade vart eklare än att "helt plötsligt" se han på stan hand i hand med sin nya, för han har ju faktiskt inte sagt nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0