Take it all whit my love. Du gav upp så e...

Take it all whit my love. Du gav upp så enkelt, jo jag kan faktiskt må dåligt över de här. Jag har fan gjort allt för att du skulle se att jag va den du ville va med. Men du såg mig aldrig. Ibland önskar jag att jag inte kunde minnas allt som varit, men tydligen kommer jag ihåg mer och mer för varje dag som går. Åh hatar att du aldrig sa nått eller att du inte säger nått. De är fan inte lätt att försöka tyda någon som aldrig sagt nått. Jag kan bara gissa. Du har träffat den rätta för dig nu och de här är det enklaste sättet att säga hej då, de är att inte säga nått. Hon vet säkert inte änns att jag finns eller att jag funnits i ditt liv. Men det är slut nu, slut på nått som jag aldrig trodde skulle sluta så här men de gjorde de. Fyra år åt helvete. Önskar att jag hade de lika lätt som du och gå vidare. Adele-take it all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0