Vissa människor tror jag är änglar som him...

Vissa människor tror jag är änglar som himlen lånat jorden för att utföra uppdrag som kanske Gud måste ha hjälp att utföra. Många människor dör unga, allt för många hinner både få uppleva livets mot och framgångar fast han/hon (ängeln) inte kommer att finnas med oss i kanske inte änns halva de vi kallar livet. Änglar är lite som vikarier, dom får någon typ av visstidsanställning på en "arbetsplats" för att utföra nått någon annan skulle gjort, det finns korttidsanställning, långtidsanställning, timanställning och prov anställning. Men när man gjort de man ska så har man oxå gjort klart de man hade i uppgift att utföra. Jag känner många änglar och alla har fått komma hem alldeles förtidigt, Jan du är en utav dom änglar som vi fick låna men nu är du hemma igen och jag hoppas att du sover gott eller att du lever någon annanstans, ett lugnt liv utan en massa krav och tråkigheter som du fick gå igenom i de liv du hade på jorden. Jag hoppas ditt hjärta och din kropp verkligen får ta den tid den behöver för att läka och sedan födas på nytt. Vila i frid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0