Ett härligt gympass blev det idag oxå :-) ...

Ett härligt gympass blev det idag oxå :-) igår vart de en rast promenad på 50 min med Angie och sen när vi kom hem syfte jag lite på hennes hantlar. Promenaden känndes bra men mindre bra att jag inte hade gymkortet med mig när vi gick. Imorgon blir de bröst och troceps på gymmet. +Cardio såklart. Blev bara lite kondis idag så får köra mina 45 min imorgon eller ja minst 45 min. Jag varvar mellan olika maskiner. Benen kommer bli riktigt nice snart. 148,5kg sittande benpress och 98kg per den i ben curlen. (tror den heter så) ska kolla de. Sen lite andra ben övningar och axlar och biceps, min vanliga bålträning. Thinheling, !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0