Funderar på om jag ska börja prenumerera p...

img_8130 (MMS)

Funderar på om jag ska börja prenumerera på den? Eller ja prenumerera och "prenumerera" köpa varje nummer när den kommer ut i butik.  Ja nu är jag iallafall hemme efter ett härligt konditionspass på 45 minuter.  10 springning + 5 min powerwalkning vs nedvärmning. 17 min spinning med 21 vs 25 i motstånd (de finns upp till 30) 13 min crosstraining.  Jag jobbade till 21.30 och efter de va de gymmet som gällde och nu är jag hemma.  Jag vet inte om jag ska äta nått (jag vet att man ska äta efter träning!) nä men jag är inte hungrig för fem öre de får eventuellt bli lite popcorn och svenska Hollywoodfruar efter duschen.


Kommentarer
Postat av: Syedenya

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-12-14 @ 11:00:22
URL: http://syedenya.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0