Nu har jag lagt ut en annons på blocket an...

Nu har jag lagt ut en annons på blocket anngående lgh i sthlm. Jag hoppas att jag får napp för jag vill verkligen flytta! Ska ringa min morbror imorgon och så får vi se. Ska kolla med mormor med om hon kanske kan hjälpa mig. Jag orkar verkligen inte vara kvar här i Örebro. Kanske kommer flytta tillbaka senare men just nu vill jag bara bli nått och de kan man fan inte bli här. Helt ärligt, man kanske kan men vem fan orkar försöka de kommer ta hundra år. Jag vill vidg mina vyer och jag orkar inte vara kvar på samma jävla ställe helatiden! Nu jävlar! JAG VILL FLYTTA NU!!!!!!! Känns för skönt att jag lagt in en annons på blocket nu, men imorgon ska jag in på sthlms bostads grejj, kommer fan inte ihåg vad de heter. De e ju nu livet börjar så varför inte satta?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0