Hmm

Då var det måndag natt då. Jag ska sova nu men innan de så känner jag att jag vill skriva hur jag planerat dagen för imorgon.

09.00 gå upp som absolut senast.
Äta frukost vilket kommer bestå av havre/quinoa gröt, vitaminer och lite varmt vatten med eventuellt citron i.
Morgondagens träning kommer se ut som så: hamstrings, fram/ut/in sida lår, korsrygg och magträning. Jag kommer fokusera på sidorna. Sist men inte minst blir de förhoppningsvis 45min kondition utöver den vanliga vardags motionen :-) jag ska försöka att iallafall "blogga" en gång om dagen så jag har som typ en "dagbok" e ju skit kul att gå tillbaka och se hur man gjorde och vad man gjorde :-) På måndag väntar kostrådgivningen på gymmet och ska bli spännande och se om jag hållt de jag sagt till mig själv när jag fyller år :-) aja ska sova nu :-) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0