Home @sara

Nu ligger jag i Saras säng och har lite små "ont" i halsen. Jag är förhoppningsvis ledig imorgon. Jag ska säga nej när dom ringer om dom gör de eftersom jag inte känner mig helt 100 idag så får bli lugnt för mig imorgon. Idag vart det ingen träning DRYGT men ändå skönt och ta de lugnt men imorgon kommer de bli promenad i allafall en timme varje dag på gymmet om jag är sjuk. En promenad i lungt tempo skadar inte om man är krasslig men ett riktigt gympass de är ju kanske inte att rekomendera. Tidigare idag innan jobbet så träffade jag Angelica och Lisa, även lilla underbara Jessica va hemma så vi drack kaffe och åt nudlar efter de och sen vart de en kopp till och sedan begav jag mig till jobbet. Nu tänkte jag ligga i sängen och kolla mobilen lite innan jag ska sova :-) GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0